Kulturotwórcza funkcja gier
Między przyjemnością a użytecznością
 

Zaloguj się
 


Zgłoszenie udziału


EN  

W roku 2010 proponujemy uwzględnić następujące problemy:

  • Gry jako przedmiot badań naukowych

  • Społeczne pożytki z badań nad grami

  • W jakim celu można tworzyć gry?

  • Co mogą dawać gry ich użytkownikom?

  •  Badacze, twórcy, użytkownicy, dziennikarze: naczynia oddzielone czy połączone?

  •  Na czym polega przyjemność z grania?

  •  Miejsce gier w procesach przemian kulturowych

  •  Gry jako medium kultury popularnej

  •  Gry w edukacji i popularyzacji

  •  Gry komunikacyjne i językowe

  •  Język gier

  •  Gry międzykulturowe

  •  Nowoczesne technologie i nowe typy gier

  •  Gry z perspektywy ekonomii, rynku, gospodarki

  •